فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

یک طلا و ۳ نقره سهم دانش آموزان بسیجی مازندران از لیگ بین‌المللی «پایا»

سردار «مسلمی» از کسب یک طلا و ۳ نقره توسط دانش آموزان بسیجی مازندران در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ علمی دانش‌آموزی «پایا» خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 25September 2021

یک طلا و ۳ نقره سهم دانش آموزان بسیجی مازندران از لیگ بین المللی «پایا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ علمی دانش آموزی «پایا» که به صورت ارتباط زنده تصویری همزمان با سراسر کشور در ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: در چهاردهمین سری مسابقات بین المللی «پایا» که در بین دانش آموزان بسیجی سراسر کشور در جهان اسلام برگزار شد استان مازندران با کسب رتبه چهارم حائز مقام شد.

وی افزود: از مجموع افرادی که در قالب ۸۶۵ تیم در این سری از مسابقات شرکت کردند از استان مازندارن ۱۵ تیم به مرحله تیم به مرحله نهایی راه یافتند که یک مدال طلا و سه نقره توسط بسیجیان استان کسب شد.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: وجه امتیاز این دوره از مسابقات در این بود که عمده بسیجیان بواسطه خلقیات و باور به اعتقادات دینی چه در سبک زندگی و در نوع تعاملات در سطح جامعه به عنوان افراد الگو و برتر در سطح مدارس بوده که حائز اهمیت است که بتوانند به عنوان نیروهای تراز انقلاب اسلامی در جامعه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار