مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مطرح کرد؛

بسیج دانش آموزی طلایه‌دار میدان لیگ علمی «پایا»

«جعفری» گفت: لیگ علمی «پایا» فرصت ویژه‌ای برای رقابت دانش آموزان بوده و بسیج دانش آموزی طلایه‌دار این میدان است.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 25September 2021

بسیج دانش آموزی طلایه‌دار میدان لیگ علمی «پایا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد جعفری» مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا امروز در آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ علمی دانش آموزی «پایا» که به صورت ارتباط زنده تصویری همزمان با سراسر کشور در ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: چهاردهمین دوره لیگ علمی «پایا» به عنوان لیگ گروهی جهان اسلام برگزار شد و در این دوره مازندران با بیشترین تعداد تیم شرکت کننده و رتبه اول از لحاظ ورودی‌ها به مرحله نهایی پا به عرصه مسابقات گذاشت.

وی با بیان اینکه مازندران از لحاظ تعداد مدال‌ها رتبه دوم و از لحاظ کیفیت مدال‌ها رتبه چهارم را کسب کرد، ادامه داد: تیم کامپیوتر و برنامه نویسی رتبه اول را آورند و تیم‌های علوم انسانی و علوم پایه هم رتبه دوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت لیگ علمی «پایا» فرصت ویژه‌ای است که همه مدارس استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و در این میدان رقابت علمی خود را محک بزنند.

این مسئول بیان داشت: بسیج دانش آموزی طلایه‌دار این میدان است و برای اولین بار در سراسر جهان اسلام بصورت گروهی یک لیگ تخصصی علمی با محتوای متنوع و مختلف با ذائقه‌های دانش آموزان ما همسان و همخوان است و می‌تواند برای آینده انقلاب اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها