مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

گفتمان بسیج باید در تمامی ابعاد و سطوح عینیت پیدا کند

«شعبانی» گفت: امروز برای برون‌رفت از مشکلات جامعه گفتمان بسیج بایستی در تمامی ابعاد و سطوح عینیت پیدا کند.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 25September 2021

گفتمان بسیج باید در تمامی ابعاد و سطوح عینیت پیدا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا امروز در دیدار با «حسین نازک‌تبار» رئیس دانشگاه پیام نور ساری که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: در عصر حاضر جهت برون‌رفت از مشکلات جامعه گفتمان بسیج بایستی در تمامی ابعاد و سطوح عینیت یابد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالقوه و تجربه شده بسیج گره‌گشا و حلال مسائل پیش روی جامعه است، افزود: طرح‌های علمی_پژوهشی بسیج که در جلسات اندیشه ورزی و گروه‌های تخصصی بر اساس نیاز استان و شهرستان‌ها به پختگی رسیده راهگشا بوده و قابلیت اجرا دارد.

این مسئول ادامه داد: مدیران دانشگاه‌ها باید در سیاست‌گذاری، هدایت، انتصاب و بکارگیری از ظرفیت عظیم جوانان مومن، انقلابی و توانمندی که در مراکز عالی مشغول فعالیت هستند بهره ببرند.

«حسین نازک‌تبار» رئیس دانشگاه پیام نور ساری نیز بیان داشت: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، معنوی و مناسبتی توسط پایگاه مقاومت بسیج و فرهنگی دانشگاه جهت تقویت بنیه ایمانی کارمندان دانشگاه در طول سال در حال اجرا است.

نازک‌تبار گفت: حضور بسیج در کنار دستگاه‌ها باعث قوت و موفقیت هر سازمانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار