مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

ارتقای علمی آموزشی کشور نیازمند بسترسازی است

«شعبانی» گفت: ارتقاء علمی، آموزشی و تربیتی در هر کشوری نیازمند بسترسازی و مهیا کردن اقدامات سخت افزاری است.
کد خبر: ۴۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ - 25September 2021

ارتقای علمی آموزشی کشور نیازمند بسترسازی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس برگزار شد، اظهار داشت: ارتقاء علمی، آموزشی و تربیتی در هر کشوری نیازمند بسترسازی و مهیا کردن اقدامات سخت افزاری است.

وی افزود: گسترش فضا‌های آموزشی همانند ابنیه، امکانات و تجهیزات در سرعت انتقال و روان سازی محتوا‌های آموزشی بسیار کارآمد است.

شعبانی خاطرنشان کرد: بر اساس شعار سال، اداره نوسازی مدارس باید موانع پیش روی سازمانی خود را بردارد و بیشترین حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها را با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین انجام دهد.

این مسئول بیان داشت: خیرین مدرسه ساز بهترین ظرفیت جهت بالا بردن و کیفی سازی استاندارد‌ها و سرانه آموزشی هستند که الحمدلله در این مسیر کار‌های بسیار خوبی انجام شد که بایستی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: معلم، دانش آموز و سیاست‌گذاری‌های آموزشی و پرورشی زمانی هویت می‌یابند که مدرسه، کلاس و ابزار فعالیت مهیا شده باشد و این امر نیز توسط خانواده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

«حسن جهانیان» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران نیز گفت: فرهنگ مدرسه سازی و نگاهداشت مدارس دو امر لازم هستند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در سال‌های متمادی و همچنین بهره گیری از دیگر سازمان‌هایی که ما را در مأموریت سازمانی یاری می‌کنند قابل تحسین است.

جهانیان بیان داشت: کرونا بر روند تکمیل و تجهیز پروژه‌های مدرسه سازی موثر بوده و امیدواریم با عبور از این بیماری و حضور معلمان و دانش آموزان مدارس ما هم از حیات و پویایی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار