مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد:

همایش «پروانه‌های بی‌نشان» در یزد برگزار شد

«ذاکری» از برگزاری همایش «پروانه‌های بی‌نشان» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد خبر داد و گفت: در این برنامه از ۴۰ همسر شهید، مادر شهید، همسر جانباز، پزشک و پرستار مدافع سلامت تجلیل به‌عمل آمد.
کد خبر: ۴۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ - 26September 2021

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری همایش استانی آئین «پروانه‌های بی‌نشان» با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج جامعه زنان استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در این راستا، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه زنده تلویزیونی «قصه عشق» به روی آنتن رفت.

وی افزود: در این برنامه که با سخنرانی «معصومه حکیمیان» معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور و «بی‌بی فاطمه حقیر السادات» عضور شورای شهر اسلامی یزد در حوزه سلامت همراه بود، نمایشگاهی نیز از بسته‌های فرهنگی و حمایتی برای خانواده‌های نیازمند در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد برپا شد.

ذاکری افزود: در این برنامه همچنین از ۴۰ همسر شهید، مادر شهید، همسر جانباز، پزشک و پرستار مدافع سلامت تجلیل به‌عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت معنویت زنان، خانواده و سلامت، با هدف تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار