فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

جنگ ما گنج است و این گنج تمام‌شدنی نیست

سردار «فرجی» با بیان این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنگ ما گنج است و این گنج تمام‌شدنی نیست، گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران ازخودگذشتی‌ها و مقاومت در برابر دنیای استکبار است.
کد خبر: ۴۸۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 26September 2021

جنگ ما گنج است و این گنج تمام‌شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در تیپ مردم‌پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی معنای شهادت و جان‌برکفی را نفهمیده بودند، اظهار داشت: رشادت و جان‌برکفی رزمندگان و ایثارگران بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در جهان عزتمند است.

وی با بیان این‌که دشمنان، اسلام را در محاسبات خود لحاظ نکرده بودند، افزود: دشمنان هیچ‌شناختی از ما نداشتند و نمی‌دانستند که ما منبعی گران‌بها با عنوان ارزش‌های اسلامی و مکتب اسلام داریم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس زمانی آغاز شد که عراق با تمام پشیبانی جهان به عرصه آمد و می‌خواست ایران که همچون نهالی تازه بود را از پا درآورد.

وی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی کشور سامان نداشت و در کشور درگیری‌های داخلی ایجاد شده بود؛ اما با این وجود وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، امام خمینی (ره) مستحکم ایستاندند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هم‌اینک به عزت و اقتدار رسیده‌ایم، تأکید کرد: امروز رزمندگان آن دوران در عتبات عالیات مشغول کار و سازندگی هستند، آنچه خاک ایران اسلامی را تاکنون نگه داشته و حفظ کرده است، همان ارزش‌های اسلامی است.

جنگ ما گنج است و این گنج تمام‌شدنی نیست

سردار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی نیز در این مراسم، با بیان این‌که اقتدار ایران اسلامی با ازجان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ایجاد شده است، دوران دفاع مقدس را سراسر عشق و ایمان دانست و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس دوران ازخودگذشتی‌ها و مقاومت در برابر دنیای استکبار است.

وی افزود: همه دنیا پشت صدام بوده و با تمامی امکانات و تجهیزات، آمده بودند تا ایران اسلامی را از بین ببرند؛ آن‌ها تمام امکانات را برای کشور عراق فراهم کرده بودند.

سردار فرجی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که دیوانه‌ای سنگ انداخته است، نگران نباشید؛ امروز ۴۱ سال از آن دوران گذشته است و متوجه می‌شویم که ایران اسلامی با توکل به خدا و حضور تمامی نیرو‌های مسلح کشور و کمک و مشارکت مردم، در برابر ظلم ایستاده و علاوه بر پیروزی در جنگ، اقتدار و عزت را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آثاری از صدام وجود ندارد، اظهار داشت: ما پیروز شدیم و شعار ما نیز هم‌اکنون «اقتدار» است که این اقتدار با ازجان‌گذشتگی‌های ایثارگران به‌وجود آمده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنگ ما گنج است و این گنج تمام‌شدنی نیست؛ اقتدار نظام، ملت و انقلاب اسلامی همان گنج است.

وی به دفاع رزمندگان در خارج از مرز‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: استکبار داعش را ایجاد کرد و در کشور‌های اطراف ما حضور نظامی یافت؛ اما با جان‌فشانی‌های رزمندگان تیرشان به سنگ خورد؛ بنابراین امروز عرصه دفاعی ما خارج از مرز‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار