استاندار آذربایجان شرقی:

آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود

«پورمحمدی» گفت: باید آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.
کد خبر: ۴۸۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.

وی افزود: متأسفانه در این ایام شاهد شبهه‌افکنی و دسیسه‌های دشمنان نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم که ایران تنها کشوری است که سالگرد شروع جنگ را جشن می‌گیرد.

پورمحمدی تاکید کرد: این غفلت‌زدگان، متوجه این موضوع نیستند که ما هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است و آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است از پل خیبر آغاز شده و عزم جمعی امروز در مقابله با بیماری کرونا حاصل به خاطر همین بسیج عمومی است که به فرمان امام تشکیل شد.

وی گفت: مقاومت، پایداری و اقتصاد مقاومتی که حربه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده به برکت درس‌هایی است که در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جنگ و دفاع مقدس آموخته‌ایم. رمز پیروزی انقلاب و جنگ، وحدت و همدلی بود و امروز نیز باید وحدت و همدلی بیش از گذشته در جامعه به خصوص بین احزاب و جناح‌های مختلف سیاسی گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها