برگزاری نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج

نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور جمعی از مادران و همسران شهدای ارتش در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» امروز با حضور سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «سیدمنصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، «نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

در این جشنواره که به همت مدیریت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان اداره‌‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان برگزار شد، از مادران و همسران شهدای ارتش در استان تجلیل شد.

«نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره اظهار داشت: تبیین نقش زنان به ویژه مادران و همسران شهدا امری ضروری بوده و نوعی الگوسازی برای نسل جوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مذکر شد: مادران و همسران شهدا همواره نقش والای خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و شایسته تقدیر و تکریم هستند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها