تجلیل از ۲۰ سرباز نمونه ارتش در بجنورد

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، ۲۰ تن از سربازان نمونه، در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش واقع در استان خراسان شمالی تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۸۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 26September 2021

تجلیل از ۲۰ سرباز نمونه ارتش در بجنوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، ۲۰ تن از سربازان نمونه در رشته‌های مختلف نوآوری و خلاقیت، ابتکار، پژوهش و انضباط، طی مراسمی در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی واقع در استان خراسان شمالی، تجلیل شدند.

امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی  در این مراسم، با اشاره به اینکه سربازان امروز ایران اسلامی نیرو‌هایی خلاق و مبتکر و نوآور هستند، اظهار داشت: دفاع مقدس به همه ما این درس بزرگ را داد که می‌توان با ابتکار و نوآوری و تکیه به ایمان و تلاش خستگی‌ناپذیر، بر تمامی مشکلات غلبه کرد و راه سعادت را پیمود.

وی با اشاره به تعداد جانبازان، آزادگان، ایثارگران و شهدای ارتش، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر جوانان مخلص و انقلابی در گام دوم انقلاب نقش خود را پررنگ‌تر از همیشه ایفا خواهد کرد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه شهیدان را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها