مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

ایثارگران با روحیه‌ای معنوی سنگر فرهنگی مساجد را اداره می‌کنند

«ناوکی» گفت: بدون تردید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با روحیه‌ای معنوی و جهادی، سنگر فرهنگی مساجد را به خوبی اداره می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ‌امروز با همراهی حجت‌الاسلام «مسلم پورجمالی» معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن دیدار با پدر شهید «علی‌اکبر سالاری»، با اهدای لوح سپاس از این اسوه پایداری تجلیل کرد و گفت: زنان و مردان ایثارگر این استان، انسان‌هایی ولایی، توانمند و مخلص بودند و هستند، آنان نه تنها در دفاع مقدس بلکه همواره به دنبال خدمت به نظام جمهوری اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران جنگ تحمیلی با تاسی از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) سختی‌ها را پشت سر گذاشتند، افزود: ملت دلیر و ایثارگر ایران اسلامی نشان داد که با توکل بر خدا و امید به قدرت خداوند می‌توان بر هر دشمنی پیروز شد.

وی ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: دفاع مقدس و خاطرات آن دوران را باید با زبان هنر در جامعه بازگو کنیم، البته معرفی دقیق و صحیح شاخص‌ها و الگوهای آن دوران کار حساسی است.

ناوکی رشادت‌های شهدا و ملت بزرگ ایران را سبب جایگاه بزرگ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروزه نیز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با روحیه‌ای معنوی و جهادی در زمینه‌های مختلف الگوهای بی‌نظیری هستند، بدون تردید آنان سنگر فرهنگی مساجد را به خوبی می‌توانند اداره کنند.

«علی‌اکبر سالاری» چهارم تیر 1350 در شهرستان بندرعباس دیده به جهان گشود و چهارم خرداد 1367 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار