وزیر کشور:

انقلاب اسلامی ادامه قیام بزرگ سیدالشهدا (ع) است

«وحیدی» گفت: انقلاب اسلامی ادامه قیام بزرگ سیدالشهدا (ع) است. ایران سرزمین حماسه است و در برهه‌های مختلف شاهد حماسه‌آفرینی‌های عزیزان هستیم.
کد خبر: ۴۸۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 26September 2021

انقلاب اسلامی ادامه انقلاب بزرگ سیدالشهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اربعین حرکتی که نام امام حسین عالم‌گیر می‌شود و همه اینها نوید ظهور را می‌دهد و همه منتظریم که چشممان به ظهور حضرت مهدی (عج) روشن شود.

وی گفت: امروز در ایامی هستیم که وارد مرحله جدیدی از انقلاب شده‌ایم. ترسیم این مرحله جدیدی بسیار حائز اهمیت است. انقلاب اسلامی به جایی رسیده که عزت‌مند، قدرتمند، باصلابت و نامش در جهان مطرح است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران اسلامی ظالمان دنیا را به زیر کشیده است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که آمریکا باید از این منطقه برود و همه دیدیم که چگونه خفت‌بار از افغانستان فرار کرد و وضعیت ذلت‌بار آنها را در عراق هم می‌بینیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب عادی و انسانی و معمولی مثل دیگر انقلاب‌ها نیست، افزود: این انقلاب ادامه انقلاب بزرگ سیدالشهدا است. ایران سرزمین حماسه است و در برهه‌های مختلف شاهد حماسه‌آفرینی‌های عزیزان هستیم. باید باور کنیم که راه نجات ما و حرکت ما راهی است که جز با هدایت‌های رهبری و تمسک به فرامین الهی عبور نمی‌کند. استان ولایتمدار بوشهر در این مسیر پیشرو است.

وی بوشهر را نماد وحدت، اخلاق، بزرگی، اتحاد، ولایت‌مداری و استکبارستیزی دانست و بیان داشت: بوشهر دروازه بسیاری از اتفاقات خوب است و تمدن دریایی می‌تواند بار دیگر شکل بگیرد. زمانی که به دریا رسیدیم و از دریا عبور نکردیم و متوقف شدیم به ما ظلم شد. ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر باید شکوفا شود و نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دریامحور صورت گیرد.

این مسئول بیان داشت: ظرفیت عظیم فرهنگی در استان بوشهر وجود دارد و باید نگاه خاصی به این ظرفیت‌ها صورت گیرد. در گام دوم انقلاب که کشور آماده یک خیز بزرگ است، سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم و نفس‌های آخر این تحریم‌ها را شاهد هستیم. مهم‌تر از دور زدن تحریم خنثی‌ کردن آنها است.

وی خاطرنشان کرد: سردار محمدی‌زاده فردی از نسل حاج قاسم‌ سلیمانی‌ها است و طی ۴۲ سال دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است و شخصیتی با دانش است که می‌داند چگونه باید از این ظرفیت‌ها استفاده کند. خدمت به مردم بوشهر مهمترین خواسته سردار محمدی‌زاده استاندار جدید بوشهر است. نعمتی بزرگ‌تر از خدمت به مردم نیست؛ خصوصاً خدمت به مردمی که عاشق اهل‌ بیت هستند. بوشهر پرافتخار، باسابقه تاریخی ارزشمند ان‌شاالله به نقطه اوج خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار