رئیس پلیس پیشگیری ناجا در دیدار با خانواده شهدا:

رزمندگان با «مقاومت آگاهانه» زندگی خود را فدای امنیت کردند/ اقتدار و حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه اقتدار و حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد، گفت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با «مقاومت آگاهانه» زندگی خود را فدای برقراری امنیت کردند.
کد خبر: ۴۸۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 26September 2021

رزمندگان با «مقاومت آگاهانه» زندگی خود را فدای امنیت کردند/ اقتدار و حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به جهانیان ثابت شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگری ناجا به نمایندگی از طرف سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی همزمان با هفته دفاع مقدس با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس «محمد و سعید طوقانی» و «علی بیگلری» دیدار، دلجویی و پیام قدردانی فرمانده ناجا را ابلاغ کرد.

سردار معصوم بیگی در این دیدارها با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما امنیت و آرامش امروز را مدیون مجاهدت و ایثار رزمندگانی هستیم که اقتدار و حقانیت ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس به جهانیان و استکبار جهانی به اثبات رساندند.

این مقام ارشد انتظامی به نقل از مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای که شهدا را امام زادگان عصر حاضر مورد خطاب قرار داده و بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرده‌اند، گفت: شهدای پاک و مطهری که به تاسی از امام حسین (ع) آن بزرگ معلم «مقاومت آگاهانه» زندگی خود را فدای امنیت ایران کردند، حق بزرگی بر گردن همه ما دارند لذا وظیفه داریم با پیروی از آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر و با دلجویی از خانواده معظم شهدا این افتخار آفرینی‌ها را بیش از پیش به گوش جهانیان برسانیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از صبر و استقامت زینب گونه و فاطمه گونه مادران و همسران شهدا که عزیزان خود را فدای اسلام و میهن کردند، قددرانی و خاطرنشان کرد: در مقابل عظمت شهدا و خانواده گرانقدرشان سرتکریم و تعظیم فرود می آوریم و از خداوند متعال خواستاریم تا پیروانی راستین برای امام امت، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

شهیدان «محمد و سعید طوقانی» در سال 62 در جبهه های حق علیه باطل شهید و دو برادر سرافراز این شهیدان «حمید و علیرضا طوقانی» نیز از جانبازان امنیت ایران اسلامی هستند.

همچنین سرهنگ شهید «علی بیگلری» فرمانده پادگان ژاجا در سال 59 در منطقه گیلانغرب به فیض شهادت نائل و در حال حاضر پادگان مشکین شهر بنام این شهید والا مقام نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار