فرمانده سپاه ناحیه خوشاب:

ولایت‌پذیری عامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود

سرگرد «ذوالفقاری» گفت: در دوران دفاع مقدس ولایت‌پذیری شاخصه رزمندگان دلداده ولایت بود که با لبیک به ندای امام خمینی (ره) از کیان ایران اسلامی صیانت کردند و آرامش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس سرگرد «مصطفی ذوالفقاری» فرمانده سپاه ناحیه خوشاب در جمع بسیجیان شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس با تقویت انسجام ملی و روحیه خودباوری، فرهنگ استقامت و پایداری را در ایران اسلامی نهادینه کرد.

وی افزود: امروز به برکت فرهنگ دوران دفاع مقدس، تفکر انقلابی‌گری مبتنی بر استقامت و پایداری راه خود را پیدا کرده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد ولایت اهل‌بیت (ع) قرار گرفته است ادامه داد: عقبه دفاع مقدس مسئله ولایت است که در صورت کم‌توجهی به آن، راه نمایان نمی‌شود و انحراف از اصول و مبانی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب گفت: در دوران دفاع مقدس ولایت‌پذیری شاخصه رزمندگان دلداده ولایت بود و با لبیک به ندای امام خمینی (ره) از کیان ایران اسلامی صیانت کردند و آرامش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی تأکید کرد: خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، ترور و مدافعان حرم و سلامت بیانگر نبوغ انقلاب اسلامی و موج خروشان در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ذوالفقاری ادامه داد: توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی تنها معطوف به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه تحریم‌ها و شبیخون فرهنگی آنها با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد.

فرمانده سپاه خوشاب با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس راه غلبه بر مشکلات کشور است گفت: امنیت، عزت و اقتدار جمهوی اسلامی حاصل خون شهداست و باید با پیروی از ولایت فقیه راهی را که شهدا ترسیم کردند ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار