فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

راهبرد ما عاشورایی و گفتمانمان مقاومت است

سردار «حکمتیان» گفت: دشمنان از طریق ناتوی فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی باور و ایمان ما را مورد هدف قرار داده و دنبال تغییر ساختار در نظام ما هستند اما امروز راهبرد ما راهبرد عاشورایی و گفتمان ما گفتمان مقاومت است و نخواهیم گذاشت این خواب دشمن تعبیر شود.
کد خبر: ۴۸۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از جمله ۱۷ هزار شهید ترور و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: با وجود این توطئه‌ها، انقلاب اسلامی تثبیت شد و مسیر خود را ادامه داد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، 36 کشور دنیا هماهنگ با هم عمل کرده و جنگی نابرابر را علیه کشور ما در شرایط بد اقتصادی و تحریم شروع کردند، افزود: آمریکا در جنگ نفت‌کش‌ها کمک‌های اطلاعاتی به عراق می‌کرد، شوروی 61 درصد تجهیزات عراق را تامین می‌کرد و کشورهای دیگر از جمله آلمان در زمینه تامین مواد شیمیایی و انگلیس در زمینه تامین مهمات هوشمند به عراق کمک کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۵ هزار کیلومترمربع از خاک کشورمان اشغال شد اما رزمندگان ما به ندای ملکوتی امام لبیک گفتند و برای دفاع از خاک و ناموس کشور جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

حکمتیان با بیان اینکه شهدای ما با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهدا جلوه‌های دنیای فانی را رها کرده و از همه دارایی خود و دلبستگی‌های دنیایی گذشتند تا انقلاب و امت بمانند.

وی با تاکید بر اینکه آزادگان و جانبازان و ایثارگران ما ماندند تا جامعه از انوارشان و ما از تجاربشان استفاده کنیم، تصریح کرد: آنها روایتگر جنگی نابرابر بودند که مانند آن در تاریخ وجود نداشت و یادگار زمان جنگ را با خود به همراه دارند، سخت نفس می‌کشند و سخت راه می‌روند تا امروز ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون در اوج باشد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما پیروز نظامی جنگ بودیم، متذکر شد: امروز نیز دچار یک جنگ ترکیبی و هیبریدی از سوی نظام سلطه هستیم و دشمنان هنوز ترور و تجزیه ایران اسلامی را در دستورکار دارند اما ما تا آخرین قطره خون و فشنگ نخواهیم گذاشت هیچ تجاوز و چپاولی علیه آرمان‌های شهدا صورت بگیرد.

حکمتیان ابراز کرد: مردم ما باید بدانند که جنگ سختی اتفاق نمی‌افتد زیرا اگر قرار بود بیفتد زمانی که عین الاسد را به یک ویرانه تبدیل کردیم، پهبادهای آمریکا را بر زمین نشاندیم، کشتی استعمار پیر انگلیس را به ساحل دریا آوردیم و زمانی که داعش را نابود کردیم جنگ سخت اتفاق می‌افتاد.

وی بیان کرد: دشمنان از طریق ناتوی فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی باور و ایمان ما را مورد هدف قرار دادند و دنبال تغییر ساختار در نظام ما هستند اما امروز راهبرد ما راهبرد عاشورایی و گفتمان ما گفتمان مقاومت است و نخواهیم گذاشت این خواب دشمن مانند خواب‌های قبلی تعبیر شود و این پیچ تاریخی را هم با افتخار پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار