معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در مقابل تبلیغات دشمن/ وحدت داخلی رمز برتری مقابل دشمنان نظام است

سردار بهرامی گفت: ایثار و فداکاری شهیدان در مقابل طوفان تبلیغات دشمن نباید به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۴۸۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 26September 2021

لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در مقابل تبلیغات دشمن/ وحدت داخلی رمز برتری مقابل دشمنان نظام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ناجا در نشست با مدیران، پزشکان و کادر درمان این بیمارستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت‌های شبانه روزی مدافعان سلامت در برابر شیوع ویروس منحوس کرونا سربلند بیرون آمده است.

سردار بهرامی گفت: با تفکر و تعقل در اربعین امام حسین (ع) دو درس کلی از این واقعه عظیم می‌گیریم که باید آن‌ها را سر لوحه کار خود در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود قرار دهیم.

وی افزود: اول آنکه اعمال ما باید با اخلاص و برای کسب رضای خدا باشد چرا که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر حرکت خود یعنی قیام عاشورا اخلاص را سرلوحه کار و قیام خود قرار داد و امروز رمز ماندگاری اربعین در همین اخلاص و رضای الهی است و همین عمل مجاهدانه و مخلصانه کادر درمان ناجا برای حفاظت از جان بیماران نیز مصداق عمل خالصانه است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اربعین حسینی، بیان کرد: در وهله دوم درسی که اربعین به ما می‌دهد این است که نام و یاد و خاطره شهیدان در مقابل طوفان تبلیغات دشمن نباید به فراموشی سپرده شود چرا که رمز بقای ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراموش نشدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در قیام امام حسین (ع) مشهود است که اگر روشنگری‌ها و بصیرت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود واقعه کربلا تحریف یا به فراموشی سپرده شده بود.

سردار بهرامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیل غیور مردان ناجا که مجاهدانه در مرز مهران و دهلران در صف اول مقاومت قرار داشتند نباید فراموش شود، گفت: ناجا امروز با ایستادگی شما عزیزان این را ثابت کرده است که بعد از هشت سال دفاع مقدس همچنان دفاع باقیست و باب شهادت باز است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نفس مسیحایی خود این جنگ را به یک دفاع مقدس و یک دانشگاه مبدّل کرد که حاصل آن شهدای عزیزی همچون سلیمانی‌ها در دوران ما است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه فرهنگ دفاع و دفاع مقدس سه پیام کلی دارد، اظهار کرد: پیام اول برای دوستان و همسنگران است که اگر در راستای هدف خود متحد و همدل باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ما برتری داشته باشد.

وی افزود: پیام دوم برای دشمنان اسلام و ایران است که آن‌ها باید بدانند در جنگ تحمیلی با دستان خالی و کمبود تجهیزات هشت سال با عزت و اقتدار مقابل ابرقدرت‌های قلدر و مستکبر ایستادیم و آن.‌ها نتوانستند ذره‌ای از این خاک عزیز را از ما بگیرند.

سردار بهرامی ادامه داد: امروز به برکت تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و مجاهدت‌های فرزندان عزیز و مجاهد این مرز و بوم به اوج اقتدار در همه‌ی عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و نظامی دست یافته ایم، لذا دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ایران ما هر روز سربلند‌تر و قدرتمندتر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: پیام سوم این است که دفاع مقدس ما امتداد قیام عاشورا و حرکت عظیم حضرت سیدالشهداء بوده و شباهت‌های زیادی میان آن‌هاست، اما یک تفاوت آشکاری نیز بین این دو واقعه وجود دارد و آن این است که در روز عاشورا، مردم آن زمان برخی امام زمان خود را تنها و بی یاور گذاشتند لیکن در دفاع مقدس مردم ما به ندای خمینی کبیر (ره) لبیک گفتند و وظیفه اصلی ما در این دوران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حفظ و حراست از نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار