مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به ظرفیت دفاع مقدس با جایگاه دینی و معنوی

حجت‌الاسلام «علیزاده» گفت: ظرفیت دفاع مقدس با جایگاه دینی و معنوی باید همواره مورد توجه ما باشد؛ چراکه نگاه مخلصانه برای انجام امور در هر دوره‌ای برای پیشرفت کشور نیاز است.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 26September 2021

ضرورت توجه به ظرفیت دفاع مقدس با جایگاه دینی و معنویبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «ستار علیزاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، در یادواره شهدای بخش «اطاقور» شهرستان «لنگرود» که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس دانشگاه مقدسی است که در آن بندگان خالص خدا به تعالی و بلندترین قله‌های افتخار رسیدند.

وی دفاع مقدس را مظهر عاشورای امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب امام حسین (ع) بودند که با تکیه بر توکل و ایمان، به جنگ کفر و استکبار رفتند.

حجت‌الاسلام علیزاده دفاع مقدس را زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) عنوان و خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی اتفاق نمی‌افتاد، شاید اثری از اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه در مکتب شهدا و دفاع مقدس، آموزه‌های زیادی برای نخبگان دنیا وجود دارد، افزود: بهترین و ارزشمندترین اتفاقات توسط شهدا با آن نوع نگاه دینی، اقتصادی و سیاسی به زندگی مطرح شد که به‌عنوان الگو برای جهانیان مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تاکید کرد: ظرفیت دفاع مقدس با جایگاه دینی و معنوی باید همواره مورد توجه ما باشد؛ چراکه نگاه مخلصانه برای انجام امور در هر دوره‌ای برای پیشرفت کشور نیاز است.

وی خودباوری و اعتماد به نفس را از برکات دفاع مقدس برشمرد و متذکر شد: در سایه خودباوری دفاع مقدس بود که محصولات صنعتی و مورد نیاز را که کشور‌های دیگر در اختیارمان قرار نمی‌دادند، ساختیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار