نماینده مردم در مجلس:

دسیسه ایران هراسی در میان کشور‌های منطقه شکست خورده است

آصفری گفت: دسیسه ایران هراسی از سوی ایالات متحده در میان کشور‌های منطقه دیگر نتیجه نخواهد داد و امری شکست خورده است.
کد خبر: ۴۸۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 26September 2021

دسیسه ایران هراسی در میان کشور‌های منطقه شکست خورده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص نشست اخیر وزرای خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره کشورمان و تاکید بر محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران در مذاکرات برجامی، اظهار داشت: طرح چنین مسائلی نشان از بی‌اطلاعی سیاستمداران این کشور‌ها است، زیرا کشور‌های عضو برنامه جامع اقدام مشترک مشخص هستند و مفاد این توافقنامه قابل تغییر نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: متاسفانه مسئولان این کشور‌ها هنوز نمی‌دانند برجام صرفا بخاطر موضوع هسته‌ای کشورمان شکل گرفت لذا دلیلی برای طرح موضوعات دیگر همانند کنترل رفتار‌های ایران در چارچوب برجام وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین بهتر است کشور‌های حوزه خلیج فارس قبل از تشکیل چنین نشست هایی، حداقل یکبار مناسبات سیاسی و بین المللی را بررسی و بعد از آن چنین مسائلی را مطرح کنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد برخی از کشور‌های عربی عضو این شورا امروزه در حال انجام جنایت در یمن و همچنین سرکوب مردم کشور‌های خود هستند که اقدامی بر خلاف اصول حقوق بشری است. چرا آمریکایی‌های مدافع حقوق بشر این اقدامات را محکوم نمی‌کنند، اما خواهان محدودسازی ایران هستند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده با گروه‌های تروریستی در منطقه که بعضا توسط برخی کشور‌های مدعی یاد شده مبارزه می‌کند تا شاهد ایجاد ثبات و امنیت بیشتر باشیم لذا دسیسه ایران هراسی در میان کشور‌های منطقه دیگر نتیجه نخواهد داد و امری شکست خورده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها