مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

سنگر «جنگ نرم» امروز خط مقدم نبرد با دشمن است

«واحد» مأموریت نشر ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه تمامی جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: سنگر «جنگ نرم» امروز خط مقدم نبرد با دشمن است.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 26September 2021

سنگر «جنگ نرم» امروز خط مقدم نبرد با دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس اردبیل، «اکبر بهنام‌جو» استاندار اردبیل، امروز (یک‌شنبه) به‌همراه «بهروز ندایی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار، با حضور در منزل جانباز «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بهنام‌جو در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان اسناد زنده و گویای دفاع مقدس و مظلومیت رزمندگان اسلام هستند و تکریم آن‌ها، تکریم ارزش‌های ناب اسلامی است.

سنگر «جنگ نرم» امروز خط مقدم نبرد با دشمن است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این دیدار، مأموریت نشر ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه تمامی جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: سنگر «جنگ نرم» امروز خط مقدم نبرد با دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه استاندار اردبیل با نگاه جهادی و فرهنگی کمک شایانی به نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این استان داشته است، از مساعدت‌های وی در ساخت و تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تقدیر کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی مستلزم کار جهادی و بسیج همگانی است که با عنایت خداوند متعال این روحیه و جریان انقلابی و جهادی در استان اردبیل شکل گرفته است و روز به روز با مساعدت مسئولین و پیشکسوتان دفاع مقدس استان تقویت می‌شود.

در پایان این دیدار استاندار اردبیل با تقدیم لوح تقدیر و هدیه، از زحمات «علی واحد» در نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار