فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

بازدارندگی دفاعی امروز مرهون تجربیات نیروهای مسلح در دفاع مقدس است

سردار «شجاع» گفت: بخش عمده‌ای از امنیت امروز کشور و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر برکات و دستاوردهایی است که نیروهای مسلح ما از هشت سال جنگ کلاسیک با جبهه متحدی از دشمنان متجاوز خارجی کسب کردند.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، با حضور در منزل شهید دفاع مقدس «منوچهر رحیمی»، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار، ضمن تقدیر از استقامت خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: اگر از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت گرامیداشت دفاع مقدس تأکید می‌شود و مردم نیز از آن استقبال می‌کنند، به این خاطر است که بخش عمده‌ای از امنیت امروز کشور به خاطر برکات و دستاورد‌هایی است که نیرو‌های مسلح ما از هشت سال جنگ کلاسیک با جبهه متحد دشمنان متجاوز خارجی کسب کردند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ما پیروزی در برابر دشمنی را در کارنامه دارند که از جانب همه ابرقدرت‌های بزرگ شرق و غرب در آن زمان حمایت می‌شد و با پشتوانه تسلیحات لجستیکی و کمک‌های مالی نامحدود، به صورت بی‌وقفه و در مدت هشت سال، بارانی از آتش و دریای نامحدودی از مهمات را بر سر مرز‌ها و شهر‌های ایران اسلامی فرو ریخت؛ اما بازهم حریف اراده رزمندگان و تاکتیک دفاعی فرماندهان ما نشد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا حامیان دیروز ایثارگران دفاع مقدس و یادگاران امروز آن عزیزان هستند و آحاد مردم ما در راه تداوم حرکت انقلاب اسلامی باید به این اسوه‌های صبر و استقامت تأسی کنند.

در پایان این مراسم، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اهدای لوح سپاس، از صبر زینبی این خانواده شهید تجلیل کرد.

«منوچهر رحیمی» از شهدای شاخص ژاندارمری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگر تأمین امنیت شهر‌ها به خدمت مشغول شد و توطئه‌های خباثت آمیز و ضدامنیتی بسیاری را با جانفشانی‌های خود خنثی کرد. وی با شروع جنگ تحمیلی، داوطلب حضور در خطوط مقدم دفاع در برابر هجمه ارتش بعثی صدام شد و سرانجام در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

بازدارندگی دفاعی امروز به خاطر تجربیات نیروهای مسلح در دفاع مقدس است

بازدارندگی دفاعی امروز به خاطر تجربیات نیروهای مسلح در دفاع مقدس است

بازدارندگی دفاعی امروز به خاطر تجربیات نیروهای مسلح در دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار