مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

اراک، میزبان نشست تخصصی نقش روحانیت در دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «شریفی» گفت: نشست تخصصی نقش روحانیت در دفاع مقدس، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور طلاب و روحانیون در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 26September 2021

نشست تخصصی نقش روحانیت در دفاع مقدس برگزار شدحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: نشست تخصصی نقش روحانیت در دفاع مقدس، ظهر امروز (یک‌شنبه) همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور «علی‌اکبر کریمی» نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد، ضمن بیان خاطرات و بازگو کردن رشادت‌های طلاب در جنگ تحمیلی، به بررسی ابعاد تاثیرگزاری این قشر در دوران دفاع مقدس پرداختند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست، مدعوین به بیان نظرات خود در خصوص آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و بهره بردن بیش از پیش از معارف و تاثیرات آن پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها