مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های پژوهشی دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «جهانبخشی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از کارهای پژوهشی و تحقیقاتی حوزوی با موضوع دفاع مقدس حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، امروز (یک‌شنبه) در نشست با انجمن نویسندگان حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و‌ یاد و خاطره شهیدان خاصه شهدای روحانی، اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای انجام کارهای پژوهشی در حوزه دفاع مقدس به منظور جمع‌آوری خاطرات و اسناد و مدارک و سیره شهدا و رزمندگان روحانی ضروری است.

وی با بیان اینکه لازم است این پژوهش‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با محوریت حوزه علمیه انجام شده و برای معرفی به عموم مردم به‌ویژه نسل جوان در قالب کتاب منتشر شود، افزود: در این راستا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آمادگی هرگونه همکاری با نویسندگان جوان حوزوی را دارد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه دفاع مقدس حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار