فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امور ایثارگران لشکر 16 زرهی قزوین از واحدهای فعال نیروی زمینی است

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امور ایثارگران لشکر 16 زرهی قزوین یکی از فعال ترین واحدهای سطح نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 26September 2021

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حاشیه در بازدید از غرفه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و امور ایثارگران قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین که در محوطه مدیریت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، این واحد را یکی از پویاترین و فعال‌ترین واحدهای سطح نیروی زمینی ارتش برشمرد که با تعاملات و ارتباطات خوب خود توانسته‌اند آثار ارزشمندی از شهدای ارتش را ثبت و منتشر کنند.

وی افزود: چاپ خاطرات و زندگی‌نامه شهدای بزرگی همچون شهید «عباس بابایی» و شهید سرلشکر «حسین لشگری» و همچنین جمع آوری اسناد عملیات‌های بزرگ لشکر 16 زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس و انتشار آن به صورت کتب مکتوب و صوتی از جمله فعالیت‌های بزرگی است که در بازدید از غرفه حادم و امور ایثارگران لشکر 16 زرهی قزوین دیدم.

امیر حیدری افزود: پرداختن به آثار شهدای ارتش و نقش موثر و مهم نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس می‌تواند جوانان امروز را از دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های سربازان امام راحل (ره) در دوران دفاع مقدس را به خوبی تبیین کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تولید ده‌ها فیلم و کلیپ از رزمندگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نشان از برنامه‌ریزی دقیق مدیریت حادم و امور ایثارگران لشکر 16 زرهی قزوین دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه سرهنگ «شهرام حاجی زاده» و سروان «منوچهر جاودیان» برنامه‌های حادم و امور ایثارگران لشکر 16 زرهی را به فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه دادند.

آنتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار