پیاده‌روی نمادین اربعین دانشگاهیان «اردکان» برگزار شد + تصاویر

دانشگاهیان «اردکان» در آستانه اربعین حسینی با شرکت در مراسم پیاده روی نمادین و در قالب جاماندگان اربعین به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۴۸۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه اردکان و سایر مراکز آموزش عالی با طی مسیر آموزشکده فنی شهید «بهشتی» تا دانشگاه اردکان همراه با مداحی «محمد جواد شاکر» به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین «حمید طالب پور» مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری استان در دانشگاه اردکان در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، واقعه کربلا را درس مهم آزادگی و ظلم ستیزی عنوان و بر تدبر و مطالعه در متون تاریخی این واقعه تأکید کرد.

حجت الاسلام طالب پور در ادامه با قرائت فراز‌هایی از زیارت اربعین، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت.

وی گفت: دشمنان همواره می‌خواهند حقایق دفاع مقدس را وارونه جلوه دهند، اما دفاع مقدس یک پشتوانه و سرمایه برای میهنمان هست.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری استان در دانشگاه اردکان همچنین با تأکید بر حفاظت از میراث گرانبها و رشادت‌های رزمندگان، اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت شهدا بایستی در طول سال برگزار و به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار