تمجید شهید «همدانی» از رشادت‌های شهید «قهاری‌سعید»+ فیلم

سردار شهید «قهاری‌سعید» فرمانده دلاور لشکر ۳ مخصوص نیروی زمینی سپاه، از آن دست افرادی است که توانست در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، با رشادت‌های بسیار همچون ستاره‌ای در آسمان ایران اسلامی بدرخشد.
کد خبر: ۴۸۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷ - 07October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، استان همدان که از قدیم‌الایام به سبب تدین مردم خداجوی آن «دارالمؤمنین» نامیده می‌شد، پس از آغاز جنگ تحمیلی و به‌دلیل رشادت‌های جوانان مؤمن پرورش‌یافته در مکتب سیدالشهداء (ع) در میدان‌های نبرد و تقدیم ۸ هزار لاله گلگون‌کفن، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار دریافت عنوان «دارالمجاهدین» را نیز پیدا کرد؛ شهدای گرانقدری که بسیاری از ارزش‌ها، ماندگاری خود را مدیون جان‌فشانی آن‌ها می‌دانند؛ چراکه اگر عزت و شرفی هست و اگر هنوز مردان این سرزمین می‌توانند سینه سپر کنند و راه بروند، به‌دلیل وجود چنین گوهرانی نظیر همدانی‌ها، قهاری سعیدها، تاجوک‌ها، بهمنی‌ها، ترک‌ها، مظاهری‌ها و... است؛ شهدایی که گمنامی چیزی از دلاوری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های آن‌ها کم نکرده است.

آن‌چه از منظر شما می‌گذرد، سخنان ارزشمند قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، سردار سرلشکر شهید «حسین همدانی» از ابعاد شخصیتی سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار