مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

ملت ایران با سلاح ایمان به خدا پیروز جنگ‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی شد

«شعبانی» گفت: سلاح ایمان به خدا قدرتی است که ملت ایران را به قدرت اول منطقه رساند و ملت، پیروز جنگ‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی شد.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ - 26September 2021

ایران با سلاح ایمان به خدا پیروز جنگ‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران در مراسم گرامی‌داشت ۴۱ سالگی سالگرد دفاع مقدس که عصر امروز در اداره‌کل بنیاد مسکن استان برگزار شد، اظهار داشت: اندیشمندان برای کشور‌ها پنج سطح قدرت وابسته، دفاع ملی، بازدارند، ضربه متقابل و ضربه اول تعریف کردند.

وی کشوری که توان مقابله در برابر هجوم دشمن خود را ندارد و وابسته به قدرت بالاتری است را دارای قدرت وابسته دانست و افزود: ملت ایران دارای قدرت دفاع ملی است و در هشت سال دفاع مقدس از تمام منابع و امکاناتش بهره برد تا مهاجم را از کشور به دور راند.

شعبانی ادامه داد: بعضی از کشور‌ها به تکنولوژی برتر دست یافتند و دشمن را از حملات احتمالی باز می‌دارند و کشورمان مجهز به سامانه‌های دفاعی و سلاح‌های موشکی نقطه زن و صاحب قدرت بازدارنده است.

این مسئول همچنین قدرت ضربه متقابل را از آن کشوری دانست که اگر هر نوع تهدیدی علیه آن شود در همان سطح توان پاسخ‌دهی دارد و بیان داشت: این قدرت از پیچیدگی بالای مجموعه اقدامات سیاسی، نظامی، امنیتی، جغرافیایی و اقتصادی برخوردار است که فقط در اختیار ۵ کشور جهان است و در کشورمان هم در سال‌های گذشته به این نوع قدرت دست یافتیم.

شعبانی اظهار داشت: زمانی که دشمن از هوا تجاوز کند در هوا می‌زنیم و اگر در دریا کشتی را متوقف کند کشتی او را متوقف می‌کنیم و در اوج تحریم‌ها با کشتی به ونزوئلا و لبنان نفت صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: قدرت ضربه اول از آن کشوری است که از چنان سیستم‌های ارتباطی، دفاعی و سیاسی بالایی برخوردار باشد که قبل از اینکه دشمن بچکاند، او شلیک کرده باشد؛ و در آموزه‌های دینی حمله اولیه بر دیگر کشور‌ها توصیه نشده است.

شعبانی ادامه داد: قدرتی که ایران را به قدرت اول منطقه رساند و پیروز جنگ‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی کرد سلاح بالاتر و برتری به نام ایمان به خداوند بود و قدرت لایتناهی او انقلاب و جنگ را به پیروزی رساند.

وی افزود: برای پیروزی در حوادث، اتفاقات و جنگ‌های آینده غیر از مجهز شدن به تکنولوژی دفاعی روز، تربیت افسران جنگ‌های سخت و نرم، نیاز به قوی شدن و مجهز شدن به جهاز ایمان و سلاح باور و اعتقاد به خداوند و سنت‌های الهی است.

در پایان این مراسم از بسیجیان، جانبازان و تعدادی از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار