با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت

سردار «مرادحاجتی» با صدور پیامی، ارتحال ملکوتی عالم ربانی علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 27September 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پی ارتحال ملکوتی عالم ربانی علامه حضرت آیت‌الله «حسن حسن‌زاده آملی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لله وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال جانگداز عارف سالک، فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مرجع عالی‌قدر جهان تشیع آیت‌­الله «حسن‌زاده آملی» را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله اعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و عموم مردم مسلمان جهان و شیعیان راستین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت عرض نموده و علو درجات آن بزرگوار در مراتب وصول را از درگاه حضرت حق خواستارم.

بى‌شک حوزه‌‏هاى علمیه و البته مردم ایران اسلامی قدر این علمای برجسته و نستوه را خواهند دانست و از معارف ایشان چه در قید حیات و چه در ممات، بهره خواهند برد.

اینجانب به نیابت از مردم پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، رحلت این عالم وارسته را در آستانه اربعین حسینی تسلیت می‌گویم و امیدواریم همه ما به‌عنوان سربازان این آب و خاک مقدس، بتوانیم از دانش چنین مردان بزرگی فیض برده و به کمالات نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار