درگیری‌های شدید در نابلس/ ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند

منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید در نابلس در کرانه باختری به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در این شهر و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر دادند.
کد خبر: ۴۸۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 27September 2021

درگیری‌های شدید در نابلس/ ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، به دنبال یورش شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس در کرانه باختری که بامداد امروز (دوشنبه) رخ داد، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که فلسطینی‌ها، نظامیان صهیونیست را در اطراف آرمگاه حضرت یوسف (ع) هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در حال انتقال نظامیان مجروح با یکی از خودرو‌ها مشاهده شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم زخمی شدن دو نظامی صهیونیست را تأیید کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به دنبال فراهم آوردن زمینه حضور شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام مراسمی تلمودی و جشن‌های آن‌ها بودند که درگیری‌های شدیدی رخ داد و نظامیان صهیونیست با ۳۰ خودروی نظامی به شرق نابلس حمله‌ور شدند.

جوانان فلسطینی هم برخی خیابان‌ها را با آتش زدن لاستیک بستند و بمب آتش‌زا و سنگ به سوی نظامیان صهیونیست پرتاب کردند و نظامیان صهیونیست هم در حجم وسیع به سوی فلسطینی‌ها بمب صوتی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها با گلوله‌های نظامیان رژیم صهیونیستی هم خبر دادند.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک نفر از ناحیه صورت با گلوله، یک نفر بر اثر زیر گرفته شدن از سوی خودروی نظامیان صهیونیست و مصدوم شدن هفت نفر با گاز اشک‌آور خبر داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار