فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

شاعران در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس مسئول هستند

«بهروز» با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی سالیانه یک جلسه با شاعران برگزار می‌کنند و بر حفظ و عدم تحریف ارزش‌های دفاع مقدس تأکید دارند، گفت: شاعران در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس مسئول هستند.
کد خبر: ۴۸۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ - 27September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سوگواره شب شعر و خاطره‌گویی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به‌همت سپاه شهرستان «جیرفت» و کانون بسیج هنرمندان، همزمان با شب اربعین حسینی با حضور یادگاران دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.

«ناصر بهروز» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، در این مراسم اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز جامعه که باید به وسیله بیان و شعر به نسل بعدی منتقل شود، ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: در اهمیّت شعرهای ارزشی، آئینی و حوزه دفاع مقدس، همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) سالیانه یک جلسه با شاعران برگزار می‌کنند و بر حفظ و عدم تحریف ارزش‌های دفاع مقدس تأکید دارند؛ بنابراین همه شاعران در انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس مسئول هستند.

در این مراسم همچینین، شاعران در وصف شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از کلمات و واژه‌های ادبی اشعاری را به خوبی و زیبایی سرودند و مخاطب را به حال و هوای دوران دفاع مقدس بردند.

شاعران در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس مسئول هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار