روایت واقعه کربلا به کمک نرم‌افزار برای زائران ایرانی عتبات عالیات

مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از تولید نرم‌افزارهای ویژه روایت‌گری واقعه کربلا برای استفاده راویان بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 10June 2015

روایت واقعه کربلا به کمک نرم‌افزار برای زائران ایرانی عتبات عالیات

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از تولید نرمافزارهای خوب ویژه زیارت عتبات عالیات خبر داد و گفت: نرمافزار «ثارالله» ویژه زیارت عتبات عالیات بر اساس کتاب «دانشنامه امام حسین» نوشته آیتالله محمدی ریشهری تهیه شده و در اختیار روحانیان کاروانهای اعزامی به عتبات عالیات قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نرمافزار سال گذشته به صورت گسترده در میان زائران اربعین حسینی توزیع شد، گفت: در حال حاضر نیز این نرمافزار به سراسر کشور ارسال شده تا در اختیار روحانیان و مردم قرار گیرد.

حجتالاسلام احمدی افزود: دو نرمافزار دیگر نیز برای استفاده در روایتگری واقعه عاشورا تولید و در اختیار راویان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی قرار گرفته است که یکی از این نرمافزارها هر روزه توسط راویان ایرانی در خیمهگاه امام حسین(ع) در کربلای معلی مورد استفاده قرار میگیرد و نهضت عاشورا از روز دوم محرم تا عصر عاشورا به کمک این نرمافزار برای زائران ایرانی روایت میشود.

وی افزود: نرمافزار دوم نیز واقعه عاشورا را از عصر عاشورا تا اربعین حسینی روایت میکند که این نرمافزار نیز مورد استفاده راویان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی است.

 

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار