نماینده ولی فقیه در مازندران:

مواضع انقلابی و ولایی علامه «حسن‌زاده آملی» برجسته است

«محمدی لائینی» گفت: مواضع انقلابی و ولایی علامه «حسن‌زاده آملی» برجسته است.
کد خبر: ۴۸۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 27September 2021

مواضع انقلابی و ولایی علامه «حسن‌زاده آملی» برجسته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تشییع حضرت آیت الله «حسن‌زاده آملی» اظهار داشت: از راه دور به عنوان جاماندگان زیارت اربعین، تشییع پیکر این علامه را برگزار می‌کنیم و به عنوان راهپیمایی اربعین حساب شود.

وی افزود: این علامه بزرگوار ده‌ها سال خون جگر خورد، دود چراغ خورد، استاد دیده تا نور دانش و معرفت و هدایت را در جامعه بگستراند.

محمدی لائینی بیان داشت: هدف علما و شهدا یک چیز است؛ آن‌ها با دماء و این‌ها با مدادشان هر دو به یک نقطه اشاره دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این علامه مواضع انقلابی و ولایی ایشان است، خاطرنشان کرد: مراتب علمی و معنوی، اخلاقی، عرفانی، قرآنی این شخصیت معلوم و محفوظ است و مواضع انقلابی و ولایی ایشان از ویژگی‌های بسیار برجسته است و یکی از آثار خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: عکسی که رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی در حال بوسیدن پیشانی این عالم است نشان علم ارتباط این دو عالم است و ما باید این درس را بگیریم که فضای انقلابی را تقویت کنیم.

محمدی لائینی ادامه داد: آنچه امروز مهم است در کنار همه ویژگی‌ها، همین مواضع انقلابی یک عالم و روحانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: روحانیت انقلابی نباید اجازه بدهد جامعه به سمت روحانی نما‌ها برود؛ مازندران ما، آمل ما انقلابی است و انقلابی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها