مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) خبر داد؛

آغاز توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگانی

سرهنگ «باوقار» از آغاز توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان هرمزگان در راستای برگزاری هفدهمین رزمایش مواسات و همدلی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ - 27September 2021

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ پاسدار «یاسین باوقار» مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، امروز (دوشنبه) در حاشیه هفدهمین رزمایش مواسات و همدلی که در بندرعباس برگزار شد، از آغاز توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در این رزمایش خبر داد و با بیان این‌که ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی ۵ میلیون ریال است، اظهار داشت: مجموعاً در ۱۷ مرحله از کمک‌های مومنانه، بیش از ۵۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰ هزار بسته نوشت‌افزار، از سال گذشته تاکنون بین دانش‌آموزان نیازمنذان سراسر استان توزیع شده که توزیع پنج هزار بسته آن در سال جاری صورت گرفته است.

سرهنگ باوقار ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز یک‌هزار و ۵۰۰ جهیزیه به ارزش هر سری ۳۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند هرمزگان توزیع شده که توزیع ۶۵۰ جهیزیه مربوط به سال جاری است.

وی ابراز کرد: همچنین از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون، یک میلیون عدد ماسک رایگان بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج استان از ابتدای اپیدمی کرونا همواره در کنار مردم و یاری‌رسان نیازمندان بوده و تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس خدمت‌رسان مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار