وزیر کشور مطرح کرد؛

پیش‌بینی قرنطینه زائرین کرونا مثبت در مرزها/ برنامه‌ریزی برای یک‌طرفه کردن جاده‌ها

وحیدی با تاکید بر اینکه باید تست از زائرین در مرز‌های زمینی و فرودگاه‌ها از سوی مسئولین به صورت دقیق انجام شود، گفت: پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای یک‌طرفه کردن جاده‌ها برای بازگشت زائرین در نظر خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 27September 2021

پیش بینی قرنطینه زائرین کرونا مثبت در مرزها/ برنامه‌ریزی برای یک طرفه کردن جاده‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (دوشنبه) در نشست مسئولان ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین وضعیت آمادگی وزارتخانه به‌منظور بازگشت زائرین اظهار داشت: برای اطمینان از روند صحیح بازگشت زائرین ایرانی از عراق این جلسه تشکیل شده و کمیته‌ها و دستگاه‌های زیادی در این نشست حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست درباره لزوم رعایت مسائل بهداشتی در هنگام بازگشت زائرین و تست‌های فوری بحث شد و افرادی که تست آن‌ها مشکل دارد، باید در محل خاصی تحت قرنطینه قرار گیرند.

وزیر کشور تصریح کرد: آن دسته از زائرانی که با هواپیما به ایران بازمی‌گردند، باید ۲ دوز واکسن را تزریق کرده و تست‌های آن‌ها باید در فرودگاه مبدأ کنترل شود.

وحیدی گفت: در موضوع حمل و نقل زمینی هم در این نشست بحث و مقرر شد که پیش‌بینی‌های لازم درباره حمل و نقل ریلی هم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم در خصوص تغذیه و پشتیبانی از زائرین و توزیع آب آشامیدنی و غذای مختصر هم در مرز‌ها صورت گرفته است.

وزیر کشور در پایان گفت: اگر لازم باشد، به تشخیص پلیس قرار است محدودیت‌های ترافیکی در برخی نقاط در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها