فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس:

تیم مذاکره‌ کننده، سربازان دیپلماسی جمهوری اسلامی هستند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس گفت: مذاکره کردن عیبی ندارد اما تیم مذاکره کننده عزت ایرانی اسلامی را پاس بدارند زیرا ما آنها را سربازان دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.
کد خبر: ۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 10June 2015

تیم مذاکره‌ کننده، سربازان دیپلماسی جمهوری اسلامی هستند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در جمع پرشور هیئت عاشقان ولایت در کانون شهید عسکری کازرون اظهار داشت: هدف غرب از بهانهجوییهای هستهای را دست کشیدن ملت ایران از اسلام و انداختن یوغ بندگی آمریکا به گردن است.

وی افزود: اگر ما دست از فناوری هستهای برداریم، دست از سر ما برمیدارند؟ اگر به خواست آنها سیستم دفاعی و حتی سپاه پاسداران (چند سال قبل گفته بودند سپاه هم باید برچیده شود) را هم جمع کنیم، فکر میکنید قانع میشوند؟! به خدا قسم آنها فقط به این راضی میشوند که «اسلام و استقلال» را از ما بگیرند.

فرماندهی ارشد سپاه استان خطاب به تیم دیپلماسی متذکر شد، ضمن «رعایت خطوط قرمز نظام و حرکت در چارچوب تعیینشده توسط رهبر انقلاب،تحقق خواستههای مردم را از اولویتهای خود قرار دهید» و سپس عنوان کرد: اول از همه اینکه؛ تحریمها ظالمانه بوده و یکجا باید برداشته شوند دوم اینکه؛ انرژی هستهای را از دیگران گدایی نکردیم و با تلاش بچههای این مرزوبوم بهدستآمده است و در این راه شهید دادهایم و باید این دست آورد حفظ شود، نکته بعد اینکه؛ نظارت در حد استانداردهای بینالمللی عیبی ندارد، منتهی آنها بازدید از مراکز نظامی را مدنظر دارند و ما هم میگوییم: غلط میکنید و اگر روزی بازرسی بخواهد به یکی از حوزههای مقاومت بسیج ما وارد شود، بنده قطعاً دستور میدهم بهعنوان جاسوس بازداشتش کنند و مسئله بعد اینکه هر توافقی باید برگشتپذیر باشد چون آمریکاییها نامردند و یک رگ مردانگی در وجود آنها نیست.

غیب پرورعدم تعیین زمان و مکان، جهت(سمت) ورود به کشور، ورود از طریق هوا، زمین یا دریا را از ویژگیهای بازرسی مدنظر غرب برشمرد و پذیرش چنین خواستهای را ذلت تمام دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما شهید دادند که آخرش اینجور بشود؟ با این اتفاقها هیچ آبرو و عزتی برایمان باقی نخواهد ماند.

وی همچنین نظام فکری امام(ره) را تشکیلدهنده یک مکتب دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، زندهبودن،پویا بودن،فعال بودن و عملیاتی بودن را از خصوصیات بارز این مکتب برشمرد و بیان داشت: فکر امام زنده و فعال است و دارای جمود نیست، مکتب امام دارای ابعاد عملیاتی است اما بسیاری از کسانی که صاحب مکتب در فلسفه و غیر فلسفه هستند، در دایره اجرا ورود پیدا نمیکنند و فقط نظریه پردازی میکنند اما شاخصه اصلی امام بزرگوار ما این است که در دایره عمل ورود میکنند تا آنجا که تشکیل حکومت میدهند.

فرمانده سپاه فجر فارس، در پایان کازرون را شهری ولایتمدار و عزتمند خواند و استقامت و جهاد را از ویژگیهای مردم این شهر دانست و با تأکید بر جایگاه برجسته کازرون در ایام انقلاب و دفاع مقدس به انتخابات پیش رو اشاره کرد و عنوان داشت: حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید کسی نماینده کازرون شود، که نشاندهنده شخصیت این مردم،مدافع انقلاب اسلامی و نکته فوقالعاده مهم اینکه؛ پادررکاب ولایتفقیه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار