«علیرضا» برات شهادتش را از حضرت علی (ع) گرفت

مادر شهید «علیرضا وحیدیان» گفت: علیرضا شیفته و دلداده امیرالمومنین (ع) بود، روز تولد حضرت علی (ع) به دنیا آمد و شب شهادت امیرالمومنین (ع) نیز شهید شد.
کد خبر: ۴۸۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ - 27September 2021

علیرضا دلداده امیرالمومنین بود/ برات شهادتش را هم از حضرت علی(ع) گرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، در راستای تکریم از خانواده شهدا «لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی امروز با حضور در منزل شهید ناجا «علیرضا وحیدیان» با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

مادر شهید وحیدیان در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: علیرضا سال 1364 روز میلاد حضرت علی(ع) به دنیا آمد. اخلاق و رفتار زیبای علیرضا از همان ابتدای کودکی زبانزد اطرافیان بود و با علاقه و دلدادگی خاصی که به حضرت علی داشت از سیره زندگی و معارف آن حضرت بسیار الگو می گرفت.

وی افزود: همیشه وقتی با علیرضا صحبت می کردم توصیه می کرد مادر هیچگاه به تعلقات این دنیا وابسته نشوید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید. سال 85، شب شهادت حضرت علی (ع) بود و ما در مراسم احیا بودیم که خبر شهادت علیرضا را آوردند که در منطقه آلواتان شهید شده است.  فرزندم 22 سال داشت که شهید شد او با سن کمی که داشت معامله بزرگی با خدا کرد. اگر فرزندان ما نمی رفتند امروز ما اینگونه در امنیت زندگی نمی کردیم. فقط از مردم و مسولین می خواهم که حافظ خون شهیدان ما باشند و در راه انقلاب و آرمان های شهدا لحظه ای غافل نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار