برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز+ تصاویر

همزمان با برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز، یادمان شهدای گمنام این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ - 27September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تایباد، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهر کاریز از توابع شهرستان تایباد به همراه افتتاح یادمان شهدای گمنام این شهر با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان «محمداسماعیل جودی» از فرماندهان پیشکسوت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، مسئولین محلی، روحانیون شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم در پارک شهدای گمنام شهر کاریز برگزار شد.

امیر جودی در این مراسم اظهار داشت: مدیریت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد شد.

وی افزود: هدایت‌های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس و همراهی مردم همیشه در صحنه کشورمان عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد. امام خمینی (ره) با تدابیر و فرامینی که صادر می‌فرمودند دشمن را تضعیف و کوچک می‌کردند و باعث ارتقای روحیه رزمندگان جبهه اسلام می‌شدند.

جودی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم ید واحده شدند و با اتحاد و همدلی در جبهه‌ها حضور یافتند و در مقابل دنیای استکبار ایستادند. مردم شیعه و سنی تایباد و شهر کاریز در این حماسه ماندگار در کنار سایر مردم نقش‌آفرینی کردند و افتخار آفریدند.

شیعه و سنی پای ارزش‌های انقلاب ثابت قدم هستند

سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل فرمانده سپاه ناحیه تایباد نیز در عین مراسم گفت: امروز امنیت کشور را مدیون خون شهیدانی هستیم که از گرانبهاترین سرمایه وجودی خود گذشتند تا اسلام و ارزش‌های اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی احیا شده بودند باقی بماند.

وی افزود: شهرستان تایباد با وجود تلفیقی بودن در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام حضور داشته و با وحدت خود به دشمنان این نظام ثابت کرده که پای ارزش‌های انقلاب خود خواهند ایستاد.

برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز+ تصاویر

برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز+ تصاویر

برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز+ تصاویر

برگزاری یادواره شهدای شهر کاریز+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار