رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مردم آبادان با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز، حماسه ذوالفقاری را خلق کردند

«قاضی زاده هاشمی» با گرامیداشت شکست حصر آبادان گفت: مردم آبادان و خرمشهر شجاعانه جنگیدند و با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز، حماسه ذوالفقاری را خلق کردند.
کد خبر: ۴۸۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 27September 2021

مردم آبادان با تقدیم تعداد زیادی شهید و جانباز، حماسه ذوالفقاری را خلق کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سید «امیرحسین قاصی‌زاده هاشمی» با حضور در بهشت رضای آبادان اظهار داشت: عملیات شکست حصر آبادان نخستین اقدام قهرمانانه در آزادسازی منطقه‌ای در شروع جنگ بود که در این عملیات شهدای زیادی تقدیم انقلاب و میهن اسلامی شد. مردم این خرمشهر و آبادان شجاعانه جنگیدند و با تقدیم تعداد زیادی شهید و جانباز، حماسه ذوالفقاری را خلق کردند.

قاضی زاده هاشمی گفت: مردم این منطقه ثابت کردند حسینی هستند و هنوز هم این روحیه در مردم منطقه زنده است و می‌توان این موضوع را در حضور و ایستادگی مردم به خوبی دید.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکشنبه شب وارد خوزستان شد و در بدو ورود در یادمان شهدای گمنام استانداری خوزستان حضور یافت و نسبت به این شهدای والا مقام ادای احترام کرد. 

وی در دومین روز از سفر خود به خوزستان با آیت الله سید «علی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اهواز بازدید کرد و در مجلس یادبود «علی لندی» در شهرستان ایذه نیز حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها