فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل:

برد موشک‌های بالگردی چهار برابر شده ‌است

امیر «شفیعی» هوانیروز را پشتوانه عملیات‌های زمینی دانست و گفت: خوشبختانه در سایه رهبری امام خامنه‌ای و خودکفایی در دوران تحریم، برد موشک‌های بالگردی چهار برابر شده ‌که سازندگان بالگردها از ایجاد این توانمندی در حیرت هستند.
کد خبر: ۴۸۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 28September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» ‌فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز و افتتاح پد جدید بالگرد هوانیروز تبریز، اظهار داشت: با کمال شجاعت عرض می‌کنم که نیروهای مسلح به جایی رسیدند که شروع کننده نیستند، ولی تمام کننده هستند؛ چراکه نیروهای مسلح و ارتش ما روی ریل ولایت محوری حرکت می‌کند. آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های دفاع مقدس بود و رزمندگان این خطه افتخارات زیادی در دوران دفاع مقدس آفریدند.

وی تصریح کرد: اگر با هجمه‌های مختلف و در برابر انواع تحریم‌ها ایستاده‌ایم و به قدرت اول منطقه رسیده‌ایم، همگی در سایه رهنمودهای فرماندهی کل قواست. امروز با این حجم از دشمنی‌ها، به جایی رسیدیم که در قدرت نظامی نه تنها حرفی برای گفتن داریم؛ بلکه توان بالایی برای عمل داریم.

وی، هوانیروز را پشتوانه عملیات‌های زمینی دانست و گفت: خوشبختانه در سایه رهبری امام خامنه‌ای و خودکفایی در دوران تحریم، برد موشک‌های بالگردی چهار برابر شده ‌که سازندگان بالگردها از ایجاد این توانمندی در حیرت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار