بخشش بی‌قیدوشرط یک محکوم به قصاص در البرز/ مددجویان ندامتگاه فردیس میزبان یک شهید گمنام شدند

در آئین تجلیل از 23 کارمند رزمنده زندان‌های استان البرز، یک محکوم به قصاص بدون قید و شرط و اخذ وجه توسط اولیای دم بخشیده شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 28September 2021

بخشش بی‌قیدوشرط یک محکوم به قصاص در البرز/ مددجویان ندامتگاه فردیس میزبان یک شهید گمنام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، آئین تجلیل از 23 کارمند رزمنده زندان‌های استان البرز پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و مددجویان ندامتگاه شهید کچویی فردیس به همت اداره کل زندان‌های این استان در این ندامتگاه برگزار شد.

در این مراسم 35 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد و جرائم عمدی که سال‌ها از حبس آن‌ها گذشته اما توانایی پرداخت بدهی خود را نداشتند، با همکاری خیرین آزاد شدند. مجموع بدهی این افراد حدود 11 میلیارد تومان بود.

کمیته‌های صلح و سازش و شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان شکات را دعوت کردند و موفق شدند برای بیش از 9 میلیارد تومان بدهی، رضایت آن‌ها را جلب کنند. در واقع با پرداخت مبلغی کمتر از دو میلیارد تومان این 35 زندانی آزاد شدند.

همچنین یک محکوم به قصاص بدون قید و شرط و اخذ وجه توسط اولیای دم بخشیده شد. نمایشی با موضوع دفاع مقدس توسط یک نفر از مددجویان بند نسوان و سرودی نیز با همین موضوع توسط مددجویان آقا به اجرا درآمد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز با موضوع دفاع مقدس برپا شد. حضور یک شهید گمنام 20 ساله در این مراسم، حال و هوای معنوی خاصی به این فضا بخشید و مسئولین و مددجویان با این شهید والامقام تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار