نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اولویتی بالاتر از خدمت برای رفع مشکلات مردم وجود ندارد

آیت‌الله «شعبانی موثقی» گفت: تلاش و جدیت مدیران برای خدمت‌رسانی در راستای رفع مشکلات مردم و زمینه سازی برای توسعه استان همدان به عنوان یک اولویت اصلی و محوری مورد تاکید است.
کد خبر: ۴۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 28September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان امروز‌ با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» دیدار و گفت‌وگو کرد. این جلسه با حضور سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه‌ انصارالحسین (ع)، سردار «مهدی فرجی» جانشین سپاه انصارالحسین (ع) و «مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

آیت‌الله شعبانی موثقی در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، با تاکید بر پرهیز از هرگونه حاشیه‌ سازی، اظهار داشت: هیچ اولویتی در استان همدان بالاتر از پیگیری کارها برای حل مشکلات مردم و توسعه استان وجود ندارد.

وی بر همدلی و تلاش مسئولان برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه استان و همچنین حل مشکلات مردم تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه خدمتگزاران، تسریع برای پیگیری، پاسخگویی و تحقق مطالبات مردم را از وظایف اصلی دولتمردان برشمرد.

امام جمعه همدان همچنین از حضور با شور و شعور مردم خداجوی استان در آیین های ویژه عزاداری اربعین شهادت امام حسین(ع) قدردانی کرد.

استاندار همدان نیز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و قدردانی از نقش نماینده ولی فقیه در استان برای ایجاد همراهی و همدلی در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم، بیان داشت: تا آخرین لحظه مسئولیت، همچنان خادم و خدمتگزار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها