شهید جعفر جواهری: شما را به خدا قسم می‌دهم از انقلاب دست نکشید

شهید جعفر جواهری در وصیت‌نامه خود آورده است: «من به‌سوی خدا شتافتم، مبادا بگویید که پسر من شهید شد؛ دست از انقلاب نکشید و هر روز دعاگوی امام باشید.»
کد خبر: ۴۸۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 28September 2021

شهید جعفر جواهری: شما را به خدا قسم می‌دهم از انقلاب دست نکشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «جعفر جواهری توانا» فرزند «رضا»، نهم مهر ۱۳۴۷ دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ  پانزدهم مرداد ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید جعفر جواهری توانا

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ما از خداییم و بازگشتمان به‌سوی اوست

با سلام و درود به رهبر انقلاب امام خمینی، نایب بر حق امام زمان (عجل‌الله)، سلام بر شهیدان که در راه خدا شهید می‌شوند و سلام بر رزمندگان اسلام که در این انقلاب خدمت می‌کنند.

در قرآن کریم آمده است:همانا مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و رسول او ایمان آورده‌اند و بعد از آن هیچ شک و شبه‌ای در دل ندارد و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند، اینان به حقیقت راستگویان هستند.

با سلام و درود. مادر و برادرانم! اگر من شهید شدم و خواستید برای من گریه کنید، حسین (ع) و یارانش را در نظر بیاورید که چگونه در صحرای کربلا عزیزش علی‌اکبر را در این هفتاد و دو تن از بهترین یاران خود، در راه خدا قربانی کرد و خودش با کمال افتخار به شهادت رسید.

من به‌سوی خدا شتافتم. مبادا بگویید که پسر من شهید شد. دست از انقلاب نکشید و هر روز دعاگوی امام باشید.

برادرانم جهاد کنند در راه خدا و خواهرم! تو هم مثل زینب (س) باش که چگونه امام حسن و حسین در راه خدا در راه خدا فدا کردند.

مردم شهیدپرور لالجین! جهاد کنید، امام را فراموش نکنید. به خدا قسم این انقلاب خیلی چیز‌ها به ما آموخت. شما را به خدا قسم می‌دهم از این انقلاب دست نکشید.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار