اولویت «پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی» تولید منابع دسته اول برای محققان است

«قهاری» گفت: اولویت اول «پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی» تولید کتب و منابع دسته اول برای پژوهشگرانی است که می خواهند مقاله و پایان نامه بنویسند.
کد خبر: ۴۸۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 28September 2021

تولید کتب و منابع دسته اول برای محققان نخستین اولویت پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «محمدهادی قهاری» سرپرست پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه میان «پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی» و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: تاسیس این پژوهشکده سال گذشته در مجلس با بودجه جداگانه مصوب و از خرداد ابلاغ سرپرستی آن به بنده داده شد.

وی با اشاره به اینکه این پژوهشکده ذیل دانشگاه شهید باهنر تعریف شده و پنج گروه پژوهشی دارد؛ افزود: گروه های پژوهشی پنج گانه امنیت، دفاع مقدس و مقاومت؛ ادبیات و تاریخ مقاومت، هنر و توسعه فرهنگی اجتماعی؛ جغرافیای سیاسی و توسعه سیاسی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت انقلابی و زنان و خانواده سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی است.

حجت‌الاسلام قهاری این گروه‌ها را دربرگیرنده همه ابعاد شخصیتی و زندگی شهید سلیمانی دانست و افزود: اولویت اول پژوهشکده باید تولید کتب و منابع دسته اول برای پژوهشگرانی باشد که می خواهند مقاله و پایان نامه بنویسند. اگر این منابع در اختیار محققان نباشد تحلیل های مقالات و کتب مربوطه عمیق نخواهد بود لذا اولویت اول این است طرح هایی را مصوب کنیم که محصول آن منابع دسته اول برای پژوهشگران باشد‌.

وی ادامه داد: نقش حاج قاسم در سه محور دفاع مقدس، برقراری امنیت در جنوب شرق و سپاه قدس و محورمقاومت تعریف می شود که تفاهم نامه با بنیاد حفظ آثار بر مبنای پرداختن به نقش حاج قاسم در دفاع مقدس است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار