مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

فرزندان شاهد وارثان راستین فرهنگ ایثار و شهادت هستند

«‌پاکاری» با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به جایگاه خود در جامعه شناخت و معرفت دارند، گفت: این عزیزان وارثان راستین فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
کد خبر: ۴۸۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 28September 2021

فرزندان شاهد وارثان راستین فرهنگ ایثار و شهادت هستند    //سلام//عکس بهتر جایگزین کنید//به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، در دیدار با خانواده شهید «نعمت نوبخت» اظهار داشت: امروز ملت ایران در اکثر زمینه‌ها به پشتوانه خون شهیدان پیشرو است.

وی با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به جایگاه خود در جامعه شناخت و معرفت دارند، تصریح کرد: این عزیزان وارثان راستین فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با اشاره به اینکه امروز نسل جوان باید با ارزش‌های دوران دفاع مقدس آشنا شود، خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا می‌توانند بهترین الگو برای آینده‌سازان ایران اسلامی باشند.

پاکاری سرلوحه قرار دادن صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برای مسئولان امری واجب دانست و گفت: حفظ آرمان شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ‎‌  ‎ ‎  ‎ ‎ ‎

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار