با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) صورت گرفت؛

توزیع ۸۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‎آموزان بردسکنی

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد ۸۰۰ بسته نوشت‌افزار با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 28September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

سرهنگ «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن در این مراسم که امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از روسای ادارات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز حضور داشتند، اظهار داشت: بسیج سازندگی شهرستان از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۵۵۰۰ بسته معیشتی تعداد ۵۰ هزار ماسک بین آسیب دیدگان از کرونا با همکاری و مشارکت خیرین و پایگاه‌های بسیج و همکاری امام‌جمعه و فرمانداری و دیگر ادارات تهیه و توزیع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن با اعلام اینکه در سال گذشته هم بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان با محوریت سپاه ناحیه بردسکن در راستای منویات رهبری بین افراد توزیع شده است، افزود: توزیع ۱۵ سری جهیزیه در آینده نزدیک بین مزدوجین و توزیع ۱۱۵ سری جهیزیه در سال ۱۳۹۹ میان نوعروسان از دیگر فعالیت‌های این ناحیه در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی در راستای سیاست و مأموریت‌های محوله بوده است.

جنیدی در ادامه این مراسم با بیان اینکه در ۴ ماهه گذشته ۸ مورد ویزیت توسط پزشکان در سطح روستاهای این شهرستان صورت گرفته است، افزود: افتتاح تعداد ۶۰ واحد مسکونی کمیته امداد با همکاری سپاه ناحیه شهرستان، آغاز ساخت ۵۰ مورد حمام و سرویس‌های بهداشتی برای نیازمندان از دیگر برنامه‌های امروز در شهرستان بردسکن و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای فاطمیه پس از ۴۲ سال ، بهره‌برداری از ۱۰ واحد مسکونی در روستاهای عشایری و افتتاح نمازخانه در معدن سیاه  برای مردم این منطقه از دیگر برنامه‌ها  خواهد بود.

در این مراسم که سردار «علی‌اکبر افراسیابی»، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) و مسئول بسیج عشایری استان شرکت داشتند، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام‌جمعه بردسکن از خدمات سپاه در شهرستان در بحث محرومیت‌زدایی و توجه به نیازمندان و محرومان تقدیر نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار