مسئول فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه:

مردم کُرد و اهل سنت برای دفاع اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

حجت‌الاسلام «محمدی» به نقش مردم کُرد و اهل سنت استان کرمانشاه در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز مردم کُرد و اهل سنت برای دفاع اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۸۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 28September 2021

ملت ایران نشان داده‌اند همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «حجت‌الله فاضلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، در دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان جوانرود اظهار داشت: ما از سوی نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه آمده‌ایم تا با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و عرض سلام و ارادتی داشته باشیم.

وی با اینکه ما در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا قوت قلب می‌گیریم، افزود: شهدا رفتند تا ارزش‌ها و اقتدار نظام بماند؛ پس ما نیز امروز وظیفه داریم از اهداف و آرمان‌های والای این ارمغان شهدا صیانت و حفاظت کنیم.

فاضلی بیان داشت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

«رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود نیز در این دیدار، با بیان اینکه هیچ‌چیزی قابل مقایسه با جان شیرین انسان نیست، اظهار داشت: شهدا برای اعتلای و اسلام و انقلاب از جان شیرین خود گذشتند.

وی افزود: یکی از مهمترین وظیفه ما، حفظ شأن و جایگاه شهداست که برای همیشه محفوظ می‌ماند.

«احمدی محمدی» مسئول فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه نیز به نقش مردم کُرد و اهل سنت استان کرمانشاه در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم کُرد و اهل سنت استان کرمانشاه یک هزار و ۶۴۲ شهید، ۲ هزار و ۷۱۵ جانباز و ۱۵۶ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: امروز مردم کُرد و اهل سنت برای دفاع اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار