نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

رسانه‌ها باید در شناسنادن مفهوم استکبار ستیزی وارد میدان شوند

«جمیری» گفت: باید رسانه‌ها اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری را مورد توجه قرار دهند و مجاهدانه وارد میدان شوند.
کد خبر: ۴۸۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 28September 2021

ضرورت حرکت جهادی رسانه‌ها در آگاهی بخشی عرصه استکبار ستیزیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر نقش رسانه‌ها در ابعاد گوناگون را برشمرد و با اشاره به  اینکه امروز رسانه‌ها نقش هویت بخشی و سبب اعتلای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی یک ملت محسوب می‌شوند اظهار داشت: رسانه‌ها در پیشرفت و تعالی مادی و معنوی جامعه بسیار اثرگذار هستند. رسانه‌ها سبب تنویر افکار عمومی، هدایت و هویت بخشی و رابط بسیار تاثیرگذاری بین مردم و حاکمیت محسوب می‌شوند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌ها در پیگیری مطالبات مردم مهم دانست و تأکید کرد: امام راحل نظام مردم سالار دینی را هنرمندانه در قالب جمهوری اسلامی با نقش‌آفرینی مستقیم مردم برای حاکمیت ارزش‌های دینی تعریف کردند و نقش رسانه در این بخش بسیار پیچیده و مهم است.

جمیری نقش رسانه‌ها در  هدایت افکار عمومی مهم دانست و تصریح کرد: رسانه مسئولیت هدایت افکار عمومی جامعه به سمت بهترین راهکار برای اداره امور جامعه و توجه به ارزش‌های اسلامی بر عهده دارد و باید نسبت به حاکمیت و مدیران با نگاه نقادانه اقدام و جز به ارزش‌های الهی نیندیشد.

وی مأموریت و مسئولیت رسانه در نظام دینی را رسالت منحصر به‌فرد در تاریخ دانست و گفت: امروز دشمنان کینه‌توز به لحاظ تاثیرگذاری این نظام مقدس با تمام توان و قدرت در میدان هستند و این وظیفه ما است که با تمام قدرت در مقابل آنان ایستادگی کرده و در برابر آنان زانو خم نکنیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی باتأکید اینکه عرصه رسانه مجاهد می‌خواهد بیان کرد: جنس انقلاب اسلامی و نظام ولایی جدا از حرکت مجاهدانه، ایثارگرانه و منتهی به شهادت نیست در همین راستا در عرصه رسانه با توجه به رسالت مهمی که بر عهده دارند مجاهد می‌طلبد.

جمیری حرکت‌های جهادگونه رسانه‌ها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید رسانه‌ها در اعتلا فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری حرکت جهادی مورد توجه قرار دهند و آگاهی بخشی در عرصه استکبار ستیز یک ضرورت است. رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین مشکلات و تحقق ‌خواسته‌های مردم دارند و در این راستا باید حرکت‌های انقلابی و جهادی در برابر مشکلات طراحی کنند. رسانه‌های انقلابی باید با تشکیل یک جبهه واحد و برنامه‌ریزی مدون راهکار لازم برای مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار