مدیرکل صدا و سیمای بوشهر:

پیروز شدن در جنگ نرم با تشکیل جبهه رسانه‌ای ممکن می‌شود

«ناظر» گفت: در شرایط جنگ رسانه‌ای غرب علیه نظام اسلامی بیش از همه چیز به دفاع مقدس رسانه‌ای نیاز داریم و برای رسیدن به این هدف باید جبهه رسانه‌ای تشکیل شود.
کد خبر: ۴۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 28September 2021

جشنواره ابوذر به‌عنوان یکی از محورهای اصلی دفاع مقدس رسانه‌ایبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید حسین ناظر» مدیرکل صدا و سیمای بوشهر ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آغاز جنگ رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: جشنواره ابوذر به‌عنوان یکی از محورهای اصلی دفاع مقدس رسانه‌ای به‌شمار می‌رود.

وی دفاع مقدس را گنجینه ابدی برای ایران اسلامی دانست و گفت: هیچ وقت نبرد دشمنان علیه نظام اسلامی تمام شدنی نیست چون دشمن هر روز در قالب‌های مختلف از جمله جنگ مسلحانه، اقتصادی و در این برهه زمانی جنگ رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در این شرایط بیش از همه چیز به دفاع مقدس رسانه‌ای نیاز داریم تأکید کرد: برای رسیدن به این هدف باید جبهه رسانه‌ای تشکیل شود.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر از فعالیت 350 شبکه ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی خبر داد و بیان کرد: باید برای مقابله با این حمله‌ها و امپریالیسم رسانه‌ای همه رسانه‌ها باید هم‌افزایی و وحدت لازم داشته باشند.

ناظر با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آوردگاه لشکر بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای کشور است افزود: این جشنواره محلی برای شناسایی و جذب استعدادهای خلاق رسانه‌ای است تا با استفاده از تجربه بزرگان و خلاقیت جوانان محلی برای دستیابی به آخرین یافته‌ها و روش‌های نوین اطلاع‌‌رسانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار