نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن به دنبال ناامیدی در میان ملت ایران است

شاهرخی گفت: دشمن از گذشته تاکنون به دنبال این است در میان ملت ایران ناامیدی ایجاد کند و روحیه ملت ایران را تضعیف کند.
کد خبر: ۴۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ - 28September 2021

دشمن به دنبال این است در میان ملت ایران ناامیدی ایجاد کند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در دیدار با جمعی از عشایر استان لرستان که به مناسبت  هفته دفاع مقدس انجام گرفت با بیان اینکه  روحانیت و سادات پیوند ناگسستنی با عشایر دارند اظهار داشت: روحانیون مبارزی که با رژیم پهلوی مبارزه می‌کردند پناهگاه و اقامتشان  وقتی از طرف رژیم شاه تعقیب می‌شدند در  منزل عشایر بود بر همین اساس پیوند و استحکام میان عشایر و روحانیت از دیرباز وجود داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های عشایر افزود: عشایر مردمی انقلابی، متدین، غیور، متعصب در حفظ ارزش‌های دینی هستند و به جهت اقتصادی مردمی هستند اهل تولید و در عین حال کم مصرف، قانع،کم هزینه برای نظام اسلامی و از طرفی دیگر فداکار هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه سپاه ناحیه عشایری در زمینه پیوند مستحکمی که  در میان عشایر، ریش سفیدان و معتمدین  وجود دارد به خوبی قدم بر می‌دارد.

وی بیان کرد: سردار صفوی  فرمانده سابق سپاه  به بنده  گفتند  حضور عشایر لرستان در هشت سال دفاع مقدس بسیار کم هزینه بود و حتی با لباس‌ها و سلاح‌های خودشان  حضور داشتند و همیشه درخواست می‌کردند در میدان نبردی باشند که کمترین فاصله را با دشمن داشته باشند و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند رزم مردان لر قبل از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است  اشاره به این مطلب دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: عشایر کمربند امنیتی نظام جمهوری اسلامی هستند و پابرجایی نظام در سایه قوت، قدرت و سرمایه‌ای است که عشایر غیور فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن از گذشته تاکنون به دنبال این است در میان ملت ایران ناامیدی ایجاد کند، اراده‌ها را به ضعف منجر کند و رحیه  ملت ایران را تضعیف کند برهمین اساس  با استفاده از سلاح‌های شیمیایی، موشک و بمباران شهرها زشت‌ترین روش‌های جنگی را به کار گرفتند ولی اعتماد مردم به امام راحل سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: امروز عزت و اقتدار ملت ایران در راهپیمایی  با شکوه اربعین در کشور عراق به واسطه رشادت‌های رزمندگان، جهادگران عشایر و بسیجیان است.

وی اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان بیش از گذشته به امور عشایری توجه پیدا کنند و هر آنچه سبب رفاه عشایر، محرومیت‌زدایی عشایر است انجام دهند که این اقدامات  در دولت سیزدهم جبران و عقب ماندگی‌هایی که در طول 8 سال گذشته ایجاد شده جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار