مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بازوی اجرایی نظام است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ظرفیت استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کارهای بر زمین مانده کشور را به سرانجام می‌رساند.
کد خبر: ۴۸۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ - 28September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در نشست بصیرتی ویژه کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، اظهار داشت: ۴۱ سال از حماسه جاوید دفاع مقدس گذشت. دشمن خبیث آمده بود تا بماند و انقلاب شکوهمند اسلامی را در آغاز پیروزی ساقط کرده و اراده خود را به ملت ایران اسلامی تحمیل کند.

وی افزود: اما براساس وعده خداوند، نصرت الهی نصیب امتی شد که دین خداوند را یاری کرد و امت حزب‌الله پیروز این میدان شد.

این مسئول تصریح کرد: امروز به کوری چشم دشمنان از آن تجاوز و دفاع آحاد جامعه ۴۱ سال می‌گذرد. آنچه از این دفاع حاصل شده این است که شکست از آن دشمنان و پیروزی در همه میدان‌ها از آن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: آحاد مردم ایران اسلامی باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در میدان‌های مختلف پاسخ محکمی به دشمن دادند در میدان‌های پیش‌رو هم قاطعانه از انقلاب و دستاوردهای آن با تکیه بر ذخیره استراتژیک، ماندگار و جاوید دفاع مقدس پاسداری و صیانت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: انقلاب اسلامی از روز تولد با دفاع و ایستادگی و مقاومت عجین است و بحمدالله فرزندان غیور، دلیر و ظلم‌ستیز و رزمنده این سرزمین بر عهدی که بستند مردانه هستند.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: دشمن به دنبال آن است تا به جای لباس رزم، لباس رفاه و عافیت‌طلبی را بر تن ما بپوشاند، این منطق غلط با عمل باید دفع شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اجازه نخواهیم داد میراث امام خمینی (ره) و شهیدان و ذخیره استراتژیک حاصل از دفاع مقدس تحریف شود.

وی در ادامه به اهمیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حوزه‌های عمرانی اشاره کرد و ابراز داشت: به شکرانه داشتن توانمندی‌ها، خدمت بی‌منت کنیم و گره از کار مردم بگشایم تا دعای آنان پشتوانه زندگی‌‌هایمان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ظرفیت استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این قرارگاه کارهای بر زمین مانده کشور را به سرانجام می‌رساند.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: مجموعه اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) قابل تقدیر است. چشم امید مردم به فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه‌های عمرانی است که عوايد آن نصیب اقشار مختلف مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار