فرمانده سپاه قدس گیلان:

ورزشکاران الگوهای جامعه به‌ویژه قشر جوان هستند

سردار عبدالله پور نام‌گذاری کاروان ایران در پارالمپیک مزین به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» را کاری بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش دانست و گفت: ورزشکاران الگوهای جامعه به‌ویژه در قشر جوان هستند.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ - 28September 2021

ورزشکاران الگو‌های جامعه به‌ویژه در قشر جوان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در کشور پیام‌آور شادی و عزت برای ملت هستند، اظهار داشت: در کشور قهرمانان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام پیام‌آور شادی، عزت، امید، نشاط و ایستادگی برای جوانان هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌های استکبار به منظور تزریق ناامیدی در جامعه تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها و کشور‌های بیگانه در تلاش به‌منظور سلب امید و نشاط در جامعه به‌ویژه در بین جوانان هستند، ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه‌روزی خود پیام امید را به‌ کل جامعه تزریق می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه نشان دادن صادقانه قهرمانی‌های ورزشکاران توسط مسئولان خاطرنشان کرد: کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار در آوردگاه‌های بین‌المللی و فتح قله‌های قهرمانی نشان‌دهنده عزم، اراده و قهرمانی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه است.

سردار عبدالله پور نام‌گذاری کاروان ایران در پارا المپیک مزین به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» را کاری بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش دانست و افزود: ورزشکاران الگو‌های جامعه به‌ویژه در قشر جوان هستند به این منظور باید علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی به بعد معنوی و احیا ارزش‌های اسلامی نهایت تلاش خود را انجام دهند که خوشبختانه تاکنون این‌چنین بوده است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک، تاکید کرد: گیلان همواره قهرمانان بسیار ارزشمندی را به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش تقدیم کرده و این امر در طول سالیان مختلف ادامه‌ دار بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیار زیاد گیلان در عرصه ورزش قهرمانی اظهار داشت: به گواه آمار سهم ورزشکاران گیلانی در همه دوره‌های بازی‌های المپیک، آسیایی و پارا آسیایی بسیار خوب بوده است.

وی با به‌حق دانستن دغدغه ورزشکاران المپیکی گیلان، قول برطرف کردن تمامی این مشکلات را داد و متذکر شد: ورزشکار باید برای کسب عناوین قهرمانی تمام تمرکز خود را معطوف به آوردگاه جهانی و المپیک کند، لذا برای حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان، کمیته‌ای متشکل از برخی ادارات کل تشکیل و به‌ زودی تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها