فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تشکیل ۶۸۰ صندوق قرض الحسنه در استان مرکزی

سردار کریمی گفت:یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم با محوریت مساجد راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم پایه است که بیش از ۶۸۰ صندوق در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 28September 2021

تشکیل ۶۸۰ صندوق قرض الحسنه در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از مسجد امام سجاد(ع) در روستای واشه شهرستان شازند گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه احیای کارکردهای مساجد است و همه باید با انسجام و وحدت برای تحقق این مسئله و تشکیل مساجد تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: مسجد تراز انقلاب مسجدی است که پیشگام در همه امور مردم و جامعه باشد و در راستای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد و به نوعی مسجد تراز انقلاب مسجدی است که بتواند همه اقشار و سنین جامعه را جذب خود کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مسجد در نظام اسلامی در راس همه امور است و مساجد باید کارآمدی دین و اسلام را نشان دهند که در این راستا امروز رویکرد برنامه های سپاه و بسیج مسجد محوری است و برنامه ها با محوریت مسجد انجام می شوند که در طی این دو سال آثار و برکات زیادی داشته است.

وی بیان کرد: در طول شیوع بیماری کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی به شکل محله محور بار دیگر توانست کارکرد مساجد را احیا کند و یکی از مهمترین دلایلی که توانست بیماری کرونا را ریشه کن کند تحقق مشارکت مردم بود که به واسطه فعال بودن مساجد رقم خورد.

کریمی گفت: امروز یکی از مهمترین مسائلی که می تواند توطئه های دشمنان در جنگ اعتقادی و روانی علیه ملت را خنثی کند توجه به مسجد به عنوان پایگاه مذهبی و مدیریتی جامعه است و لذا احیای کارکرد مساجد از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم با محوریت مساجد راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم پایه است که بیش از ۶۸۰ صندوق در استان تشکیل شده و در راستای حل مشکلات مردم بسیار اثرگذار بوده و تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم محور باید الگوی سایر مساجد باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها